2012年5月21日星期一

COME 2

其實,那位前朋友離開了我的生活圈子之後,個人反而感覺鬆了不少。。。原來以往日子,一見到電話顯示他的來電,個人就會...又同佢嘈乜野呀???

雖然每次都會聽佢講,跟住比少許意見。。。但對於一句:你識嘛。。。顯得相當不認同。感情事只能由自己處理,交比人地理,自己負甚麼責任呢?美其名話你識,回想一下,其實只係想搵人就事情下定論,有乜野就賴落人度,自己唔使上身。。。

可能有些看官會認為有何不對,係Chung Cordero您蠢嗟。個人而言,你有你的道理,但咪話小弟唔提醒你,若果你連嘈交都要由人地幫你跟進、分擔,你個膊頭要黎做乜呀??連少少承擔感都欠奉,請勿搞人,唔好令別人對感情留下陰影。

好在,同佢拍拖的人不是我,若果唔係,隨時連自己份「紀念日」禮物都唔係對方親手買的,真係唔知講乜好咯。擺明係寸佢,唔想自己買,拍乜鬼野拖呀!!!第一次拍拖都唔能夠作為擋箭牌。。。因為第幾次拍同有冇責任感其實係兩回事黎。家下好多後生一輩既呀茂呀壽,鬧就識,做就唔識。試問老一輩又點敢交個場出黎呀。。。所以話,唔好成日話班老野霸住個場唔放而令你地個個懷才不遇,未有人賞識時候,請好好裝備自己,一有機會黎,都唔使唔夠料而焗住放棄。

講番呢條友,斷左來往之後,雖然會諗下佢,但係就無左以前既感覺,唔使諗住又要點開解、又唔知有乜野嘈。。。可以安安樂樂咁去做每一件事,舒暢。

不過另一邊廂,亦係自己學習過程:學習如何向別人說「不」,尤其是對住一些不願承擔的人,更加要向佢地說不,無必要由佢地剥削自己生命的一分鐘。

最近同朋友食早餐,再度提及時候,佢話,,你仲提住佢,即係你未放得低啦。我又唔太認同......放低一個人==唔再講佢。有時候重提一個人,可以視作為反面教材的學習對象。好似呢個前朋友咁,佢既故事提醒人,做事要顧後果、學習承擔自己所作的一切決定。唔好人有你有,唔好連自己到底想要乜都未搞清就話呢個係老婆<<<仲要已經同左人地一齊。

或者,你會話我妒忌人地有拖拍過。。。我可以講,即使一年之後,我都唔怕比條友指罵,因為CHUNG CORDERO 對得住自己,唔會連眼前既係細佬定老婆都未分清就話要同人一齊。。。製造感情災難。。。

沒有留言:

發佈留言