2012年5月30日星期三

健吾收音機

因健吾之名,所以響散貨場,以每本$15 既價錢買左兩本 4 年前出版既「健吾收音機」。仲有本「健吾收音機3」,但係未去到散貨場地步,所以未買到。

講乜?一個字,「愛」。

入面講既愛,其實好多都係愛既反面。。。

當然,恨之前當然有愛啦。

原來,好多人拍左好幾次拖,經歷過分之後,不禁會問自己好幾個問題:甚麼是愛?到底自己懂不懂愛?到底自己是否愛錯?我很愛他,為何他要離開我?

其實,大家都讀過書,或者讀緊書。但係課桯入面從來無一門專科叫「戀愛」。係大人唔識教呀,定係佢地唔想講呢?還是佢地認為細路仔唔應該咁早學戀愛?係細路仔大大下就會識戀愛、愛人?

大人社會普遍認為,戀愛唔關智識事,戀愛係做左成人...即係過左18歲先開始關佢地事。。。男男、女女、男女所講既愛情,就是這個。但係與家人、親人的愛,又與此無關,親人之情應該係自出娘胎就會識既野。。。

咁分法,係咪最正確呢?老老實實,呢度比唔到答案。

每個人、每個社群都有其自分法,無絕對的答案!

記得預科讀中國語文及文化時候,讀過「人禽之別」。現實睇,有時候,人定禽其實都係一線之差。

咁,到底乜野至係愛嗟?若果一定要我講,我會話,要知道、明白愛,只是第一步。要有愛的成分,係要靠自身在愛中學習。愛,除左愛別人,其實更深層次既係,自愛。

好多人,因為對自己無信心、覺得自己係要比人望、甚或乎無人陪會活不下去,而去尋找一段戀愛。但係找人戀愛時候,往往係帶著自己經歷中既缺陷而去找人。結果找到一個時,當進行二合為一的過程時,發現對家在不同程度上不能與自己合體,而要將之拋棄,再接再厲,搵過個。

但係,就從無諗過,點解呢個以為正確既人,點解會同自己合唔埋呢?諗既話,最多會諗乜呢?

其實,有冇諗過,傷痛其實......係兩個人一齊傷、一齊痛既呢?

當您話對方無為自己著想、無為自己乜、無為自己物既時候,其實對方都會講緊一樣既說話?

吓?原來會咁架?佢都會咁諗!無理由架,我對佢咁好,乜都為佢著想,乜都以佢為先,乜都比佢知,佢做乜我都關心一下......佢都會話我對佢唔夠好!你(即係打呢篇野o個個人,小弟是也)一定係亂講!

老老實實,咱們(包括小弟自己),有些時候,諗野只係諗自己一份,而忽略左別人。當你認為咁做係對方最好既時候,有冇諗過,對方係咪咁認為呢?有時候自己認為好的東西,對別人卻未必最好。因為,大家都來自不同的背景、不同的世界、不同的文化,所以會出現如斯對立層面。

講到底,要兩個人能夠配合,仲要有雙方共同努力,互相適應對方生活,同時又要讓自己保持有自己的生活。即係點呀?即係,兩個人兩個世界囉。吓,咁點o岩規矩呀?兩個人拍拖,唔係乜都要一齊至得既咩?點解會要保持兩個世界架?

黎到呢度仲要話點解,真係應該返火星。或者搵一條隔夜油炸鬼同你過世至得咯。

始終,係兩個不同既人,即使點合體,都要有些空隙留給對方,唔係,您只會令對家感到窒息,然後離開您。若果您只認為對家要為您改變,而自己無需改變,此種想法......祝您好運。

沒有留言:

發佈留言