2011年10月7日星期五

人民幣與中國

美國佬自己搞唔掂自己個經濟,內部經濟不景、失業率無法下降、奧巴馬民望低企、來年總統大選、歐洲金融危機等等問題,以致歐美全體好似覺得中國會做救世主咁,實會去救佢地。又叫中國買意大利債、加大對歐洲既投資……點解唔叫中國買埋希臘債券呢?接近一百厘既息率啦,點解中國唔撲去買呢?

班鬼佬有好野幾時益過我地中國架?高科技從來都話係絕密野,唔比得中國,驚死佢會叻過你外國咁。自己唔掂就向中國伸出魔爪,要中國打救,好似中國仲係甲午後咁,任人擺佈,叫佢去邊就會去邊。好在中投講左句重要話:我地除左追求利潤,但同時要向國家及人民負責。講得好,你有事我就要黎幫你地,咁到我地有事,你地班鬼佬又會唔會伸出援手呢?

唔使問呀貴,梗係唔會啦,佢地班呀茂呀壽等中國唔掂等左好多年架喇,對於當年八國聯軍,之後將成個中國分餅仔咁你一份我一份,幾開心!今時今日中國日漸發展,影響力當然會加大,呀茂呀壽就當然有所擔憂,驚自身既強盛會有一天被中國所取代。

你睇下希臘,又搞全國大罷工,唔滿意自己國家為減債而收縮開支,似乎佢地想自己國家破產都唔想福利被削減……你話中國點放心去買你地既債券呀。美國有一班相對較正常既人,走左去發起包圍華爾街既得動,表達對班大戶高層,要政府>>即係納稅人打救,但同一時間又走去拎大筆花紅既不滿。

中國要發展,難道有錯咩?每個國家/地區都應該為自身發掘自己既優勢,並加以利用為自己地方創造財富,係咪先?你地作為散仔,都係咁諗啦,唔通諗住我買股票係諗住做善事、諗住止蝕、諗住比錢經紀賺掛???中國既發展路,係咪好似外國鬼佬講到咁,真係會霸佔全世界?中國一向都話自己係一個禮儀之邦,即使掘起都唔會週圍點火頭。講真,無版睇既咩,美國通街點火頭,成隻過街老鼠咁,表面民主風光,內裡又係笠笠亂,什麼美國茉莉花。日日都想中國亂,中國就偏唔比佢亂。吹呀。

不過中國自己本身都有危機,唔係成日都可以乜都壓,始終有一日要全面對外門開放,無得再以為民智未開咁做事,要加大力度打擊貪腐至得。唔係中國隨時會比呢班貪官搞垮。

沒有留言:

發佈留言