2011年10月2日星期日

胡孟青 中

兩點半左右,我就整埋些少家頭細務,跟住就換衫出去。

去到交易廣場,先視察一下環境,好在無二百蚊兵團包圍......一切正常。。跟住落下低巴士總站望左一陣,影左幾架車。。

差不多四點九,動身行去 550:約定等候新朋友既位置。哈,咁都會有人一齊去等。原先諗住係自己一個去等,影番張相留念。。。一齊上去博物館門口既時候,朋友話「死啦,唔知一陣會唔會比佢趕...『我唔使有粉絲』、『你地走啦』...起初有些擔心。

出黎喇,好緊張......對上一次見到,都只係響出面天橋有過一面之緣。今次係直頭搵佢影埋相。。。。。。定D黎,青青個人其實係友善既,只係對我地突然話影相有些意外「影黎做乜?」當知道我地兩個唔係二百蚊兵團或其他貓仔隊,佢都放心咁同我地一齊影。仲問我地兩個點識>>>面書囉。。。哈哈哈。。。笑得好爽,唔似家下既主播,笑都要用手遮住。當知道我面書個名......原來就係你。。哈,其實真名唔係咁既,只係鐘意孟青二字,所以就借黎用。

由於青青無預期過會有人等佢收工,所以我地同佢都只係傾左幾句就走,走之前青青仲好好人,比左佢聯絡方法。。。。

影相時候,仲吸引到入面幾位姐姐出黎......青姐,好唔捨得你呀。幫我影張相呀。難得既一個下午,做左一件有意義既事。總好過得把口話唔捨得、支持......至少家下間中都有聯絡下,傾下財經趣事......

沒有留言:

發佈留言