2011年10月4日星期二

粗口

大家都一定有講過唔同程度既粗口架啦,係咪?? 今日唔係教大家點講粗口個樣會無咁衰,亦唔係有咩新粗口教你點講......只係有時諗下,粗口係咪一定要每個句子都要夾番一兩個至得呢??

先頭同人 msn 時候,無啦啦比人問候自己媽媽。。。好老實,你係唔滿意我嗟,何必要拉埋我媽媽落水呢?? 有時粗口真係可以體現出一個人既修養、修為。就好似先頭問候我屋企人既朋友,佢本身中五無科合格咁畢業,家陣日日響屋企,唔知自己想點......想搵 office 工。連最基本既中英文都未掂,搵呀茂請你咩!響一個高度全球化既社會,語文唔得,大部分既工都唔使諗,只有唔使語文要求或者較低要求既至會搵你。雖然無人話打條死呔就代表個人有好修養,但喺呢個先敬羅衣後敬人既世界,至少唔會比人歧視,儘量遠離你十丈先。

咁到底粗口呢樣野乜叉叉人發明既呢?? 呢度不作討論。咁到底呢度講乜粗口呢?? 其實,反而想講下粗口背後受牽連既人:人地既媽媽。自問對粗口無什認識,識講既都係由他人聽返黎既。唯有樣野比較好奇既係,點解總會有班呀茂咁鐘意問候別人既媽媽呢?其實,係咪佢地無媽媽既呢?唔係呀,無媽媽又點生得佢出黎呢?

講真,有些人係情不自禁咁,點都要搵人地媽媽配襯下至安樂......就好似先頭既朋友:佢間唔中都會問候下我媽媽,所以我媽媽身體唔差架。但係,唔該有咩對小弟不滿,唔好搵埋媽媽出氣,你都係對我不滿,何必要鬧埋我媽媽呢?佢係無辜架。

只不過,有些人又真係唔用粗口問候佢又真係唔夠語氣形容。對住一些您好鬼恨,直頭係見佢前面、憎埋佢後面既人,有時真係會係咁爆粗。

但係爆粗既人又係唔係真係行到邊爆到邊呢?講真又唔係架啵。有些人係有節制既,唔會係又講,唔係又講既。。。

沒有留言:

發佈留言