2011年4月23日星期六

上海交流團 續

起飛了,真係幾緊張......咁大個人都係第一次搭飛機......

上機前問過 Annie,個活動整左幾耐.....三個星期。有傳聞話係因為中日臨時因釣魚台問題而令原先中日交流計劃泡湯,我地至有機位去......云云。熟真熟假亦不作考究,反正都去左。錯有錯著,跟到大人物,原來都有著數,話說搵左一輪餐廳無果後,Annie 提出請大家飲飲品,之後仲去貓依良品買腸仔食。每飲一口茉莉花茶時,我都講左一聲「多謝Annie」。

去到蒲東機場,原來仲有好幾團等住入上海......坐左一輪車,去到「城隍廟老街」----䂊園。個導遊話乜野好食、物野好食。食過之後,五個字:「越搵越搵笨」。由叫一壺茶之後添飲要另外收費,去到「飲管小籠包」---得塊皮,入面係湯......仲成十五蚊一個,貴夾搵笨。

但係結果係去到五點都間唔知乜鬼名既餐館食晚飯,仲差。唯一推介既係......佢為我地每人準備左點都食唔完既白飯,但我地響䂊園時無買野而食野,結果好多菜都剩下不少。好浪費......

正式入住酒店,又因酒店管理混亂而引發小風波。話說有兩個住客「無跟大隊排隊」,有交流團成員與其理論,其後酒店職員前來處理。但結果係,「您地有責任去排隊,酒店無責任維持秩序」。講真句,你地得兩部蚊型升降機,遇著交流=戔一百幾十人一湧而入,點你都應該有適當人潮管制呀!比方說安排部分住客插尖出入酒店,都可以掛??係咪一句唔關我事就可以了事呢?? 如果有人因而在酒店發生打鬥,您係咪推佢地出門口外面就當唔係自己既事呀??

沒有留言:

發佈留言