2011年11月1日星期二

近況更新

對上一次講近況都好一陣子咯。

確實呢排都有唔少經歷,有可以笑足成日既,有唔開心一日都有。不如就講下開心架啦,組織一下先......

開心,唔係終於有拖拍,亦都唔係中六合彩,而係我仲響度,未死得。

點解咁講呢?我知道好多人會唔開心,但係,有乜野係比平安來得更珍貴呢?話說,我一個老死,據說家中有成員生病,好在係初期仲有得醫。希望佢屋企人同佢自己都可以安然渡過呢個關口。

另一方面,最近小弟做左一次搞手,幫個普通朋友搞左個生日會,內容好簡單,就係去K 房唱K。當中唱左唔少歌,尤其以何CC 就最多,驟眼睇以為去左何CC 頁面,其實係睇緊已選歌曲清單......真係咪話唔吹脹!不過最令我意外既係,我揀左幾首冷門既舊歌,隻野居然可以一齊唱到,咁先奇嘛,仲諗住係我呢個老餅至聽,你都識唱,仲要係半路插入都得喎......不過首歌係好聽既:林憶蓮既愛的世界,唔知有幾多看官識唱呢?仲有一首,隻野誇張到話佢識唱o個陣我仲著緊開朗褲云云(據聞我老過你架啵):王秀琳既有種愛,呢首又係我的一首至愛,不過相對冷門,無謂對牛彈琴,所以好少會唱。

不過最好玩既就係,CHUNG CORDERO一跳舞,就會有人從後面施襲,一腳踢去個八月十五度,就連扮乜都扮知咁,懶係對我瞭若指掌咁,衰鬼xd......無乜肉仲咁踢,真係無陰功!不過算,係隻壽星公就由佢啦。過左一個月都係咁就無面比架喇!響呢度,要特別多謝壽星公既朋友,多得佢,今次先免到人頭費乙名,大家唔使夾多一份,無言感激。

唱K 入面,唱左好多經典歌曲,例如有教我如何不愛他、千個太陽、Seasons of love<<<佢都唱到,真係深藏不露,十八級鋼琴真係零舍不同。唱到夢裡共醉,因為朋友唔知係我點而跳左,有人補充話......「佢比我cut慣架喇」。。。又關你事囉,懶係講到關係菲比尋常咁樣。

最後唱到兩點左右離開,因為朋友們眼訓咯。

多謝車資津貼,比少十幾蚊,哈哈。上左N619,唉,都話去九龍灣坐N121架啦,結果就坐到灣仔至願落車!過去駱克道街市站等車,見到有個醉酒鬼......好在係去坐的士,但係腳步浮浮,睇佢坐唔得幾耐就會嘔到一車都係,第一個的士叔叔醒呀,條友唔太靠埋架車就急急腳走人。到第二架就......上左車,無得趕落車,唯有頂硬上。

最後返到屋企係......三點九,沖埋涼四點半訓,第朝咪又係八點起左身...... ...... ......

沒有留言:

發佈留言